miercuri, 1 februarie 2012

tort cu 3 feluri de ciocolata

acest tort l-am facut cand a implinit baietelul meu frumoasa varsta de 1 anisor ...yu hu.Peste tot gaseam fel si fel de variante...dar iata reteta pe care am folosit-o eu


TORT CU 3 CIOCOLATE
1LiTRU FRISCA
3 CIOCOLATE PRIMOLA: ALBA , CU LAPTE SI AMARUIE
15 GRAME GELATINA
1 PACHET PISCOTURI
COMPOT DE VISINE
DIN FIECARE CIOCOLATA SE FACE CATE O CREMA

CREMA
Intr-o cratita se pune 125 ml frisca nebatuta si una dintre ciocolate , se da la foc mic pan ace se omogenizeaza si se adauga 5 gr gelatin preparata in prealabil cu 10 ml apa. Se lasa sa se raceasca si dup ace a ajuns la temperature camerei se adauga 200 ml frisca batuta bine.toate trei cremele se prepara la fel
Pe un platou se aseaza intr-un cerc de tort sau sub forma de patrat/ dreptunghi piscoturile insiropate in compot de visine , deasupra se pun visinile fara samburi si prima crema la alegere.
Se pune la frigider pan ace crema s –a intarit pentru a putea pune cea de-a doua crema preparrata , si la felse pocedeaza si cu cea de-a treia crema.ordinea cremelor depinde de preferintele fiecaruia.
Dupa ce au fost asezate toate cele 3 crème , se lasa la frigider o noapte si se orneaza a doua zi , lasand sa se vada culorile. Doar sus se orneaza cu ce se doreste.

am gasit de asemenea o reteta de la acelasi tort dar ca in loc de piscoturi era folosita o jumatate dintr-un blat clasic(taiat pe orizontala).
Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu