miercuri, 1 februarie 2012

Prajitura/ Tort Snickers





Eu am facut aceasta prajitura cu ocazia aniversarii sotului meu si am transformat-o rapid intr-un tort de forma dreptunghiulara. Este un adevarat deliciu , si va va placea cu atat mai mult daca sunteti amatori de ciocolata…noi suntem , inclusiv printisorul nostrum Yanis Andrei

Ingrediente foi:

- 8 oua
- 300 gr. zahar
- 400 gr. nuca macinata
- 4 linguri faina
- 3 linguri cacao
- jumatate plic praf de copt

Ingrediente crema:

- 8 galbenusuri
- 1 ou intreg
- 3 linguri cacao
- 250 gr. zahar
- 4 linguri lapte
- 1 pachet de margarina
- 100 gr. ciocolata amaruie …am folosit Novatini amaruie


Foile:
Intr-un castron se separa cu grija albusurile de galbenusuri , si se pun impreuna cu cele 300 gr. zahar si incepeti sa mixati .
Apoi se adauga peste spuma obtinuta, faina amestecata cu praf de copt, cacaua si nuca macinata
Se amesteca totul si din compozitia rezultata se coc trei foi pe fundul unei tavi, tapetata cu hartie de copt
Fiecare foaie se tine circa 10 minute in cuptorul incins

   
Crema:
Intr-un vas, punem galbenusurile, oul intreg,cacaua, zaharul, laptele, si ciocolata facuta bucatele. Punem vasul pe baie de aburi si amestecam totul bine si lasam  pana se topeste ciocolata.
Dupa ce se raceste crema  punem margarina  si se amesteca bine pana se topeste.
Se pune apoi peste prima foaie crema, se pune a doua foaie, iar un strat de crema, si in final se pune ce-a de-a treia foaie si peste ea crema ramasa
Se portioneaza dup ace a stat cateva ore la rece
drept décor se presara alune macinate sau ciocolata rasa










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu